Tuesday, May 18, 2010

Touching. Very.





放逐愛情 (Banish Love)


歌詞:

有時候
我真的覺得好寂寞
雖然你什麼都沒說
只是緊緊的抱著我
卻輕輕對我說
我只是 普通的朋友
愛的感覺不同
付出的愛沒有結果

想不透
我知道自己沒有錯
愛你的心忘了上鎖
傻傻讓愛變成一種折磨
你對我一點不在乎
我還是愛得不認輸
對你的愛我選擇了讓步


被放逐在寒冷的邊際
去學習曖昧不清不是甜蜜
不再理所謂的不公平
靜靜的離去 輕輕閉上眼睛


What more can I say!?
The Lyrics says it all.
This Song really sing my heart out.
Hope the fruit+ Seafood did listen to this song la. (;

Ps : Tomorrow is the Day that I will know the answer which denotes my future.
God I surrender all to you.
You help me decide.
AMEN.


[Amanda-Licious ]
" ...Deeep Down frm my heart.."

No comments: